Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Τι μου άρεσε περισσότερο αυτό το Σαββατοκύριακο;

Μου άρεσε που έζησα μέχρι το κόκκαλο μια μοναχικότητα που (δεν ξέρω να αποφασίσω αν θέλω να πω "καλώς" ή "κακώς") σπάνια έχω τη δυνατότητα να ζήσω.

Μου άρεσε που σκέφτηκα λίγο παρόλο που είχα πολύ χρόνο

Μου άρεσε το κόκκινο κρασί που βγάζει ο "Αμέθυστος" και το δοκίμασα πρώτη φορά. Λατρεύω επίσης το λευκό αλλά δε μπορώ να πω το ίδιο και για το ροζέ.

Μου άρεσε που έβγαλα επιτέλους όλο το album Nirvana Unplugged In New York στην κιθάρα και για λίγο αισθανόμουν ότι...ήμουν κι εγω εκει. Επίσης ένιωσα υπερήφανη (άλλη μια φορά)για τον ήχο της Alhambra κιθάρας μου.

Μου άρεσε που δε μίλησα με κανέναν στο τηλέφωνο παρα μόνο με τη μητέρα μου.

Μου άρεσε που δεν πιέστηκα για τίποτε περισσότερο απο αυτά που ήθελα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: